NETIKO DYDIS?
GAVOTE NEKOKYBIŠKĄ GAMINĮ?

INFORMACIJA PIRKĖJAMS

Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjas apie prekių grąžinimą privalo Pardavėją informuoti el. paštu info@rubin.lt.

Prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.) turi padengti vartotojas. Daiktas laikomas kokybišku, jeigu prekė atitinka pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurį pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį. Jeigu buvo pristatytas kitos, nei buvo nurodyta pirkimo-pardavimo sutartyje, spalvos rūbas, jo savybės neatitinka sutarties ir prekė yra nekokybiškas. Pirkėjui nusprendus grąžinti prekę dėl daikto netinkamos kokybės, pardavėjas privalo vartotojui sugrąžinti sumokėtą kaina ir prekės siuntimo išlaidas.

PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS

Gavę prekę ar norėdami pasinaudoti LR įstatymu numatyta tvarka grąžinti netikusią arba nekokybišką prekę, privalote tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo datos. Apie prekės grąžinimą Pirkėjas privalo informuodami Pardavėją el. paštu - info@rubin.lt ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos. Informaciniame laiške apie prekės grąžinimą nurodykite nekokybiškos prekės trūkumus arba kokybiškos prekės grąžinimo priežastį, gavimo datą, pridėkite pirkimo įrodymą (el. laišką arba sąskaitą-faktūrą, kuriuose matytųsi visi prekės duomenys (prekės pavadinimas, kaina ir pirkimo data) bei pirkėjo kontaktiniai duomenys.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Gavęs kokybišką, bet netikusią prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo grąžinamą prekę. Pinigų grąžinimo terminas Pirkėjui skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

2. Kokybiškas gaminys, keičiamas į kitą kokybišką prekę, arba pirkėjui grąžinami pinigai, tik tuo atveju, jeigu prekė buvo grąžinta per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos, Pirkėjas Pardavėjui pateikė visus aukščiau nurodytus duomenis, susijusius su prekės įsigijimu. Taip pat grąžinama prekė turi atitikti REIKALAVIMUS GRĄŽINAMOMS PREKĖMS (nurodytus žemiau).

3. Jei kokybiška prekė negali būti pakeista kita, Pirkėjo pageidaujamu, kokybišku gaminiu, Pirkėjui yra grąžinama jo sumokėta pinigų suma už www.rubin.lt  įsigytą gaminį. Grąžinama pinigų suma Pirkėjui už kokybišką, bet netikusią prekę, yra tik prekės kaina, kuri buvo nurodyta prekės įsigijimo dokumentuose. Pristatymo bei grąžinimo išlaidos, susijusios su preke, nėra grąžinamos Pirkėjui.

4. Kokybiškos prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.) turi padengti Pirkėjas.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Gavęs Pirkėjo grąžinamas nekokybiškas prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis be kokybinių trūkumų. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tokios pačios prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo grąžinamą prekę. Pinigų grąžinimo terminas Pirkėjui skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

2. Nekokybiškas gaminys, keičiamas į kokybišką prekę, arba pirkėjui grąžinami pinigai, tik tuo atveju, jeigu prekė buvo grąžinta per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos, Pirkėjas Pardavėjui pateikė visus aukščiau nurodytus duomenis, susijusius su prekės įsigijimu. Taip pat grąžinama prekė turi atitikti REIKALAVIMUS GRĄŽINAMOMS PREKĖMS (nurodytus žemiau).

3. Jei nekokybiška prekė negali būti pakeista kokybišku gaminiu, pirkėjui yra grąžinama jo sumokėta pinigų suma už www.rubin.lt įsigytą gaminį. Mokestis už prekės pristatymą pirkėjui grąžinamas, tik įsitikinus, kad grąžinta prekė atitinka visus aukščiau nurodytus reikalavimus ir prekė turi pirkėjo nurodytus kokybinius trūkumus.

REIKALAVIMAI GRĄŽINAMOMS PREKĖMS

Visos grąžinamos prekės įsigytos iš www.rubin.lt elektroninės parduotuvės privalo atitikti žemiau nurodytiems reikalavimams:

1. prekė buvo sugadinta ar turi kokybinių trūkumų ne dėl Pirkėjo kaltės;

2. prekė turi visas detales arba sudėtines ar komplektuojamas dalis (etiketes, dekoracijas, lipdukus ir pan.), su kuriomis ji buvo išsiųsta Pirkėjui;

3.  prekė nebuvo naudojama (dėvėta, vilkėta, skalbiama) ir yra nauja.

 

Tikimės, kad www.rubin.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės Jums patiks ir neturės paslėptų kokybinių trūkumų. Savo asortimentą atrenkame ir/arba siuvame itin kruopščiai.

Jeigu vis dėl to nutiktų taip, kad mūsų rūbai Jums netiktų ar turėtų kokybinių trūkumų visada galite pasinaudoti Rubin grąžinimo garantija. O kad grąžinimo procesas būtų sklandus ir aiškus, parengėme PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLES.

Norėdami grąžinti prekes vadovaukitės žemiau pateikta informacija, o kilus klausimams būtinai parašykite mums.

Rubin komanda